Advertisement

רונאלדו ומרסלו / : קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות.

רונאלדו ומרסלו / : קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות.. רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. ליברפול מחצה את פורטו בחוץ. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה.

הקטאלונים ענו עם 0:5 על לבאנטה. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. שערים של רונאלדו ומרסלו העניקו לאלופה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין.

פרס פגש את רונאלדו
פרס פגש את רונאלדו from img.mako.co.il
אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. עוד נתון אדיר של רונאלדו. המגן הברזילאי של הבלאנקוס מושך התעניינות רבה אצל אלופת איטליה כבר זמן ממושך, בייחוד לאחר מעברו של כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב, שאף דווח כי ניסה לשכנעו לחבור אליו אצל הגברת הזקנה. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. נאבאס מנע תבוסה גדולה יותר. ריאל מדריד הגיעה לשבדיה ופגשה את השם הכי גדול בכדורגל העולמי. רונאלדו עובר שני שחקנים באגף שמאל, ממשיך את הכדור למרסלו על סף הרחבה והברזילאי משחרר בעיטה אדירה שלא משאירה לשוער שום סיכוי.

עוד נתון אדיר של רונאלדו.

די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יחזור לשחק בריאל מדריד, אבל זה לא מפריע לו לחדש קשרים עם כמה מחבריו הקודמים לקבוצה, כך נחשף היום (שבת) ב'מארקה'. אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. שבוע לפני הסופר קלאסיקו, הבלאנקוס רשמו ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות 0:3 על גיחון בזכות שערים של די מריה, רונאלדו ומרסלו. שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. ל׳ בשבט ה׳תשע״ח (15 בפברואר 2018) | מערכת ערוץ 20. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. על פי דיווחים שונים באיטליה, שהחלו בעיתון הנפוץ לה סטמפה, מגן ריאל מדריד הגיע לסיכום בשורות הגברת הזקנה ויעבור לשורותיה בקיץ אחרי 13 שנים במדי הבלאנקוס. רונאלדו ומרסלו כבשו ונעזרו בעוד גול עצמי, נבארו הורחק.

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: נאבאס מנע תבוסה גדולה יותר. החמצות ל2 הצדדים ובעיקר רונאלדו בתגובה להודעה מספר 418. שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל.

סימן לבאות? 2:5 לריאל מדריד על סוסיאדד
סימן לבאות? 2:5 לריאל מדריד על סוסיאדד from img.mako.co.il
רונאלדו עובר שני שחקנים באגף שמאל, ממשיך את הכדור למרסלו על סף הרחבה והברזילאי משחרר בעיטה אדירה שלא משאירה לשוער שום סיכוי. מקווים לא להיות מופתעים (רויטרס)|צילום: שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף. ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל.

גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור.

רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף. ל׳ בשבט ה׳תשע״ח (15 בפברואר 2018) | מערכת ערוץ 20. הקטאלונים ענו עם 0:5 על לבאנטה. Ronaldo luís nazário de lima; בעונה שעברה השניים הדהימו את ריאל מדריד עם תצוגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד והדחה שלה מהמפעל עם אייאקס. רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק. עוד נתון אדיר של רונאלדו. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. החמצות ל2 הצדדים ובעיקר רונאלדו בתגובה להודעה מספר 418. קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות.

גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יחזור לשחק בריאל מדריד, אבל זה לא מפריע לו לחדש קשרים עם כמה מחבריו הקודמים לקבוצה, כך נחשף היום (שבת) ב'מארקה'. אופא פרסמה את רשימת 18 השחקנים המצטיינים במפעל. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: Ronaldo luís nazário de lima;

זידאן: "עניין רונאלדו יטופל בפגרת החורף"
זידאן: "עניין רונאלדו יטופל בפגרת החורף" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. בעונה שעברה השניים הדהימו את ריאל מדריד עם תצוגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד והדחה שלה מהמפעל עם אייאקס. שבוע לפני הסופר קלאסיקו, הבלאנקוס רשמו ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות 0:3 על גיחון בזכות שערים של די מריה, רונאלדו ומרסלו.

הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה.

רונאלדו עובר שני שחקנים באגף שמאל, ממשיך את הכדור למרסלו על סף הרחבה והברזילאי משחרר בעיטה אדירה שלא משאירה לשוער שום סיכוי. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות. לפי הדיווח, החבר הטוב רונאלדו הוא זה שדוחף לצרף את מרסלו לשורות יובנטוס, כאשר גם המאמן מאוריציו סארי הביע נכונות להוציא לפועל את העסקה. שבוע לפני הסופר קלאסיקו, הבלאנקוס רשמו ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות 0:3 על גיחון בזכות שערים של די מריה, רונאלדו ומרסלו. המגן הברזילאי של הבלאנקוס מושך התעניינות רבה אצל אלופת איטליה כבר זמן ממושך, בייחוד לאחר מעברו של כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב, שאף דווח כי ניסה לשכנעו לחבור אליו אצל הגברת הזקנה. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף. ל׳ בשבט ה׳תשע״ח (15 בפברואר 2018) | מערכת ערוץ 20.

הקטאלונים ענו עם 0:5 על לבאנטה רונאלדו. אנחנו ננצח את ליון הפעם.

Post a Comment

0 Comments